tel. 55 646 0 400
e-mail: prk@powiat.malbork.pl
Powiatowy Rzecznik Konsumenta przyjmuje:
w środy i piątki w godzinach od 13:00 do 14:30 (pokój numer 42)
Powiatowy Rzecznik Konsumentów wykonuje zadania samorządu powiatowego w zakresie ochrony praw konsumentów.
INFORMACJE POWIATOWEGO RZECZNIKA KONSUMENTÓW
Kompetencje rzecznika konsumentów:
Rzecznik konsumentów świadczy bezpłatną pomoc prawną konsumentom w sprawach indywidualnych związanych z naruszeniem ich interesów i praw.
Kompetencje rzecznika konsumentów określone są w art. 42 ust 1 ustawy z dn. 16 lutego 2007 r.o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50 z 2007 r. poz. 331 z p. zm.)
Uwaga:
Prosimy o nieprzesyłanie skarg i próśb o interwencję na adres poczty elektronicznej. Skargi i prośby o interwencję należy przekazywać tradycyjną pocztą. Wyjątek stanowią e-maile z podpisem elektronicznym.
Poczta elektroniczna służy do zadawania pytań w zakresie wątpliwości interpretacyjnych powstających na tle stosowania prawa konsumenckiego oraz krótkich zapytań związanych z problematyką konsumencką.